Concurso de Traslados
  Mesa Sectorial
  Xuntas de Persoal
  Profesorado Interino
  Oposicións
  Destinos Provisionais
  STEG Opina
  Lingua galega
  Escola laica
  FP
  Universidade
  Recursos/Publicacións
  Convocatorias anuais
  Reseñas DOG
  Retribucións
  Xubilacións
  Formación STEG
  Permutas
  Bolsas de Traballo
  Educación Exterior
  Avisos
  Informes educativos/webs
  Educación no Rural
  Eleccións sindicais
 Lexislación
Publicacións
Necesita el Flash Player y activar Javascript.
Colaboracións STEG
Necesita el Flash Player y activar Javascript.
  STEG OPINA   
CURSO 2014-2015
Esiximos a súa retirada polos seus fins economicistas en detrimento da calidade educativa
O MECD, co desenvolvemento da LOMCE, pretende a reconversión do profesorado con fins economicistas en detrimento da calidade educativa

Segundo o texto presentado, quérese proceder con este proxecto a “establecer unha nova asignación de materias do currículo ás distintas especialidades dos corpos docentes que, tendo en conta as necesidades de titulación e de cualificación requiridas pola ordenación xeral do sistema educativo, permita ás Administracións educativas e ás direccións dos centros elaborar unha proposta pedagógica o máis ampla posible, de acordo coa natureza e as necesidades específicas de cada centro”.

O obxectivo real é, como se ve sobre todo no Anexo V, que por exemplo o profesorado de Filosofía imparta Iniciación á Actividade Emprendedora e Empresarial, ou que o de Asesoría e Procesos de Imaxe faga o mesmo con Bioloxía. É dicir, que as Administracións educativas, cando as necesidades dun centro así o requiran, poidan asignar outras materias distintas ao profesorado dunha determinada especialidade. En cambio, permítese a contratación discrecional de persoal con dubidosa titulación para a docencia en linguas extanjeras.

En realidade, trátase dunha desregularización das especialidades docentes coa intención de compactar as plantillas e desbotar flecos horarios, o que levará á perda de miles de postos de traballo entre o colectivo interino e graves prexuízos, non só para a calidade educativa, senón tamén para a igualdade do ensino, xa que dificultará gravemente a Atención á Diversidade.

O STEG manifestou o rexeitamento absoluto a este novo Real Decreto de Especialidades e esixe ao MECD a súa retirada.

Secretariado Nacional do STEG
6 de novembro de 2014
 

prodesin.com E-mail de Contacto | Aviso Legal