Concurso de Traslados
  Mesa Sectorial
  Xuntas de Persoal
  Profesorado Interino
  Oposicións
  Destinos Provisionais
  STEG Opina
  Lingua galega
  Escola laica
  FP
  Universidade
  Recursos/Publicacións
  Convocatorias anuais
  Máis Iniciativas/Campañas
  Retribucións
  Xubilacións
  Formación STEG
  Permutas
  Bolsas de Traballo
  Eleccións sindicais
  Avisos
  Informes educativos/webs
  Educación no Rural
  Educación Exterior
  Reseñas DOG
 Lexislación
Publicacións
Necesita el Flash Player y activar Javascript.
Colaboracións STEG
Necesita el Flash Player y activar Javascript.
  STEG OPINA   
CURSO 2020-2021
O STEG emprende medidas para a atención por parte da Consellería do profesorado e alumnado con diversidade funcional auditiva
O STEG, en cumprimento de parte dos acordos acadados o pasado sábado 26 de setembro no seu último Secretariado Nacional, vén de dirixirse á Consellería para demandarlle que tome medidas, no camiño de resolver as problemáticas de parte do profesorado e alumnado con diversidade funcional auditiva.

O sindicato tivo constancia neste comezo de curso de varios casos de compañeiras (na provincia de Pontevedra e Coruña) que, presentando diversidade funcional auditiva en distintos graos e formas vense, no actual contexto, impedidas para desenvolveren con normalidade o seu traballo. As máscaras faciais contempladas para uso do profesorado, nin no Protocolo da COVID-19 nin nas especificacións da versión para o alumnado con necesidades educativas especiais, reflicte a posibilidade do uso das máscaras transparentes para o profesorado (porén, si se contempla esa adaptación para o alumnado).

Paralelamente, tivemos constancia tamén de que está a haber certas incidencias relativas á dotación de intérpretes de linguaxe de signos, referidas á súa ausencia en centros que así o precisan.

No camiño de tentar solventar esta situación e avanzar na resolución destas problemáticas, o STEG rexistrou hoxe mércores por escrito dous documentos (ver documento adxunto co escrito), un dirixido ao titular da Xefatura Territorial de Educación de Pontevedra e outro ao titular da Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos. Paralelamente, o STEG acordou incorporar esta cuestión para o seu tratamento e debate nas catro Xuntas de Persoal de cada unha das provincias.

Entendemos que o actual contexto non debe impedir que o profesorado e o alumnado con diversidade funcional e/ou necesidades educativas especiais vexa comprometidas as súas condicións de traballo e o seu dereito á educación en condicións de igualdade de oportunidades, atendendo aos principios de equidade, inclusión e xustiza social.

Paralelamente, o STEG iniciou contactos con algúns grupos parlamentarios que mostraron intención de levar estas situacións ao Parlamento e, nos próximos días, deberan concretarse en reunións coas traballadoras afectadas.

- documento en pdf

COMISIÓN PERMANENTE DO SECRETARIADO NACIONAL DO STEG
30 DE SETEMBRO DE 2020
 

prodesin.com E-mail de Contacto | Aviso Legal