Concurso de Traslados
  Mesa Sectorial
  Xuntas de Persoal
  Profesorado Interino
  Oposicións
  Destinos Provisionais
  STEG Opina
  Lingua galega
  Escola laica
  FP
  Universidade
  Recursos/Publicacións
  Convocatorias anuais
  Reseñas DOG
  Retribucións
  Xubilacións
  Formación STEG
  Permutas
  Bolsas de Traballo
  Educación Exterior
  Avisos
  Informes educativos/webs
  Educación no Rural
  Eleccións sindicais
 Lexislación
Publicacións
Necesita el Flash Player y activar Javascript.
Colaboracións STEG
Necesita el Flash Player y activar Javascript.
  FORMACIÓN STEG   
CURSO 2010 /2011
Musicoterapia: aplicación didáctica na aula
Nome do curso: Musicoterapia: aplicación didáctica na aula
Profesorado:Mª del Pilar Lorenzo Campos e Mª Begoña Suárez García
Nº de horas totais de formación: 10 h
Lugar de celebración: Pazo de Congresos e Exposicións de Pontevedra (rúa Alexandre Bóveda, s/n. Pontevedra)




Datas:
            29( venres) de outubro de 2010
            30 (sábado) de outubro de 2010
Horario:
            venres: 18:00 - 21:00 (3 horas)
            sábado: 10:00 -14:00 // 16:00 - 19:00 (7 horas)
Aforo: 25 persoas
Matriculación: Farase unicamente cubrindo a folla de inscrición
Prazos de inscrición:
·       28 (martes) de setembro de 2010 para a afiliación
·       5 (martes) de outubro de 2010 para o resto das persoas
Criterios de inscrición:
·       1° Persoas afiliadas
·       2° Persoas non afiliadas por orde de inscrición
Prezos da inscrición:
·       Afiliación en activo: 25 €
·       Afiliación en situación de desemprego: 15 €
·       Persoas non afiliadas: 35 €
Orzamento estimado do curso:
Gastos aproximados
(pagamentos ao profesorado encargado do curso, gastos de material didáctico e de xestión...)
650,00 €
Ingresos estimados
650,00 €
Saldo
0,00 €
 
 
Obxectivos:
·         Desenvolver unha experiencia expresiva tendente a fomentar a creatividade respecto das actividades na aula.
·         Potenciar a capacidade para recibir e diferenciar estímulos sensoriais.
·         Descubrir a través de experiencias lúdicas as súas propias motivacións e apetencias respecto á música e ao fenómeno sonoro, preparando ao docente para unha óptima integración na súa aula.
·         Dotar ao profesorado de recursos alternativos.
Programa de contidos:
·          Introdución teórica: A Musicoterapia. Conceptos e metodoloxía.
·         O xogo e a estimulación sensorial.
·         Xogos rítmicos sonoro- corporais.
·         O xogo sonoro no ámbito educativo.
·         A relaxación levada a aula.
·         Ficheiro de recursos.
 

prodesin.com E-mail de Contacto | Aviso Legal