Concurso de Traslados
  Mesa Sectorial
  Xuntas de Persoal
  Profesorado Interino
  Oposicións
  Destinos Provisionais
  STEG Opina
  Lingua galega
  Escola laica
  FP
  Universidade
  Recursos/Publicacións
  Convocatorias anuais
  Reseñas DOG
  Retribucións
  Xubilacións
  Formación STEG
  Permutas
  Bolsas de Traballo
  Educación Exterior
  Avisos
  Informes educativos/webs
  Educación no Rural
  Eleccións sindicais
 Lexislación
Publicacións
Necesita el Flash Player y activar Javascript.
Colaboracións STEG
Necesita el Flash Player y activar Javascript.
  RECURSOS/PUBLICACIÓNS   
RECURSOS PARA TRABALLAR A ALTERNATIVA Á RELIXIÓN
Emprego da aula TIC
O emprego das Tics pretende fomentar a integración das Tecnoloxías da Información e a Comunicación dentro da contorna de traballo habitual de docentes e alumnado, favorecendo o traballo colaborativo, a intercomunicación e o uso de novos medios de expresión. No uso destas aulas unha das finalidades non será aprender informática estritamente.

Entre outros obxectivos do traballo a desenvolver coas TIC podemos destacar os seguintes:
  • Integrar o uso das Tecnoloxías da Información e a Comunicación como un recurso educativo cotián na práctica docente.
  •  Dotar ao alumnado do coñecemento práctico e teórico necesario para ser usuarios críticos das tecnoloxías dixitais.
 
Poderemos fixar obxectivos didácticos fáciles de acadar e axustados aos nosos coñecementos sobre o uso das TIC. Internet é unha potente ferramenta que nos pode dar moito xogo e que non require dunhas competencias informáticas importantes.
Aí atoparemos aplicacións gratuítas moi fáciles de usar (Cuadernia, HotPotatoes, JClick, Ardora etc.), mesmo traballos xa realizados listos para utilizar polo docente. 

Entre todas as actividades a traballar podemos destacar:
  • Traballo con Internet: buscadores, portais, correo electrónico, redes sociais, etc.
  • Creación dun blog.
  • Páxinas web
  • Realización de actividades con aplicacións gratuítas fáciles de usar:
 

prodesin.com E-mail de Contacto | Aviso Legal