Concurso de Traslados
  Mesa Sectorial
  Xuntas de Persoal
  Profesorado Interino
  Oposicións
  Destinos Provisionais
  STEG Opina
  Lingua galega
  Escola laica
  FP
  Universidade
  Recursos/Publicacións
  Convocatorias anuais
  Reseñas DOG
  Retribucións
  Xubilacións
  Formación STEG
  Permutas
  Bolsas de Traballo
  Educación Exterior
  Avisos
  Informes educativos/webs
  Educación no Rural
  Eleccións sindicais
 Lexislación
Publicacións
Necesita el Flash Player y activar Javascript.
Colaboracións STEG
Necesita el Flash Player y activar Javascript.
  RECURSOS/PUBLICACIÓNS   
RECURSOS PARA TRABALLAR A ALTERNATIVA Á RELIXIÓN
Análise crítica da Publicidade

O seu obxectivo é a visualización, análise e crítica das mensaxes publicitarias. Técnicas de persuasión e publicidade enganosa.

O alumnado selecciona anuncios impresos, televisados e radiofónicos, de valados… nos que se transmitan mensaxes falsas ou pouco claros, así como exemplos de publicidade subliminar, con connotacións sexistas, de incitación ao consumismo.

O resultado destas actividades dáse a coñecer ao resto do alumnado a través dos medios de comunicación do centro ou dunha exposición pública.

Coñecidos os recursos e ferramentas da publicidade, tamén pode desenvolverse unha campaña publicitaria completa sobre un produto ou servizo que suscite o interese do alumnado: elaboración de anuncios impresos e/ou radiofónicos, así como o anuncio televisivo, o valo publicitario, o cartel anunciador, a publicidade por correo, o anuncio por palabras e, no seu caso, o envase. 

Análise sobre distintas campañas de publicidade: enlace.

 

prodesin.com E-mail de Contacto | Aviso Legal