Concurso de Traslados
  Mesa Sectorial
  Xuntas de Persoal
  Profesorado Interino
  Oposicións
  Destinos Provisionais
  STEG Opina
  Lingua galega
  Escola laica
  FP
  Universidade
  Recursos/Publicacións
  Convocatorias anuais
  Outras iniciativas/Campañas do STEG
  Retribucións
  Xubilacións
  Formación STEG
  Permutas
  Bolsas de Traballo
  Eleccións sindicais
  Avisos
  Informes educativos/webs
  Educación no Rural
  Educación Exterior
  Reseñas DOG
 Lexislación
Publicacións
Necesita el Flash Player y activar Javascript.
Colaboracións STEG
Necesita el Flash Player y activar Javascript.
  FORMACIÓN STEG   
CURSO 2010 /2011
A escola infantil innovadora
Matriculación:   Folla de inscrición
Nome do curso: A esola infantil nunha escola innovadora. Aulas multinivelares e metodoloxía construtivista.
Nome do relator: Mª Teresa Neira González
Nº de horas totais de formación: 10 horas
Lugar de celebración: MUPEGA (San Lázaro, 107. Santiago de Compostela)

Datas:
            11 (venres) de febreiro de 2011
            12 (sábado) de febreiro de 2011

Horario:
            venres: 17:00 - 20:00 (3 horas)
            sábado: 10:00 -14:00 // 16:00 - 19:00 (7 horas)
Aforo: 20 persoas
Matriculación: Farase unicamente cubrindo a folla de inscrición
Prazos de inscrición:
·       13 (xoves) de xanairo de 2011 para a afiliación
·       20 (xoves) de xaneiro de 2011 para o resto das persoas
Criterios de inscrición:
·       1° Persoas afiliadas
·       2° Persoas non afiliadas por orde de inscrición
Prezos da inscrición:
·       Afiliación en activo: 25 €
·       Afiliación en situación de desemprego: 15 €
·       Persoas non afiliadas: 35 €
 
Orzamento estimado do curso:
Gastos aproximados
(pagamentos ao profesorado encargado do curso, gastos de material didáctico e de xestión...)
440,00 €
Ingresos estimados
440,00 €
Saldo
0,00 €
 
Obxectivos:

· Achegar ao profesorado á problemática das aulas multinivelares

· Desenvolver un enfoque construtivista para traballar en aulas multinivelares

· Fomentar metodoloxías baseadas no traballo por proxectos e na competencia de aprender a aprender

· Fomentar a programación por secuencias didácticas para traballar en aulas multinivelares

Programa de contidos:
· Definición de aulas multinivelares

· O traballo con distintos textos literarios en aulas multinivelares

· A metodoloxía construtivista aplicada ás aulas multinivelares: o traballo por proxectos

· A metodoloxía construtivista aplicada ás aulas multinivelares: a competencia de aprender a aprender

· Presentación do traballo de filosofía para nenos e nenas

· Introdución ao enfoque construtivista aplicado á lóxica-matemática

 

prodesin.com E-mail de Contacto | Aviso Legal