STEG ó día · Publicacións/Recursos · Recursos para traballar a alternativa á relixión

Análise crítica da Publicidade

O seu obxectivo é a visualización, análise e crítica das mensaxes publicitarias. Técnicas de persuasión e publicidade enganosa.

O alumnado selecciona anuncios impresos, televisados e radiofónicos, de valados… nos que se transmitan mensaxes falsas ou pouco claros, así como exemplos de publicidade subliminar, con connotacións sexistas, de incitación ao consumismo.

O resultado destas actividades dáse a coñecer ao resto do alumnado a través dos medios de comunicación do centro ou dunha exposición pública.

Coñecidos os recursos e ferramentas da publicidade, tamén pode desenvolverse unha campaña publicitaria completa sobre un produto ou servizo que suscite o interese do alumnado: elaboración de anuncios impresos e/ou radiofónicos, así como o anuncio televisivo, o valo publicitario, o cartel anunciador, a publicidade por correo, o anuncio por palabras e, no seu caso, o envase. 

Análise sobre distintas campañas de publicidade: enlace.

SINDICATO STEG MOI PRETO DE TI


A CORUÑA

Rúa Basquiños 52 · Baixo dereita
15702 - Santiago de Compostela
Tfno 981 580 700
Telf: 981 154 031
compostela@steg.gal
corunha@steg.gal

Ver en Google Maps

 

LUGO

R/ Conde nº 31 · Entresollado esquerda.
27003 · Lugo
Tfno. 982 240 066
lugo@steg.gal

Ver en Google Maps
 

OURENSE

R/ Bedoya 5 · 2º dereita. 32004 · Ourense
Tfno 988 252 323
ourense@steg.gal

Ver en Google Maps
 

PONTEVEDRA

Avenida da Florida 42, oficina 4 (entresollado)
36210 · Vigo
Tfno. 986 857 545
pontevedra@steg.gal

Ver en Google Maps
 
STEG Sindicato de traballadoras e traballadores de ensino de Galiza