No curso da campaña
que, individual e conxuntamente con outras organizacións, o STEG leva a
cabo contra a materia de Sociedade, Cultura e Relixión, que na práctica
significa relixión obrigatoria no Ensino -campaña que non se debe
entender contra a relixión nin contra as relixións-, puidemos comprobar
ata que punto a opinión maioritaria da comunidade educativa non cadra coa
que os bispos da comisión de ensino e catequese dan a entender que difundirán
na carta na que van convidar ás familias a solicitaren clase de relixión
nos centros.
A preocupación episcopal para que as familias escollan
a clase de relixión para os seus fillos e fillas -no mes de Abril, cando
aínda resta medio ano para o comezo do vindeiro curso-, non pode interpretarse
máis que como unha nova presión exercida neste caso ante un Goberno
que vén de tomar posesión e que se presentou ás eleccións
co compromiso de non levar adiante as reaccionarias reformas que neste e outros
terreos introducía a LOCE.
A proxectada imposición da materia
de relixión para todo o alumnado, o espantoso currículo da opción
supostamente non confesional e o retorno ao carácter avaliable destas materias
provocaron alarma na sociedade, ata o punto de que son xa abondosos os recursos
pendentes ante o Tribunal Supremo por este motivo, entre eles o interposto por
STEs-intersindical. Os precedentes de fallos anteriores fan supor que se deberá
de impor a lóxica propia dun Estado aconfesional, onde non se debe confundir
o ensino co adoutrinamento nin os valores democráticos de toda a sociedade
coas crenzas das distintas confesións relixiosas.