 
 
O seu obxectivo é a visualización, análise e crítica das mensaxes publicitarias. Técnicas de persuasión e publicidade enganosa. 
O alumnado selecciona anuncios impresos, televisados e radiofónicos, de valados… nos que se transmitan mensaxes falsas ou pouco claros, así como exemplos de publicidade subliminar, con connotacións sexistas, de incitación ao consumismo. 
O resultado destas actividades dáse a coñecer ao resto do alumnado a través dos medios de comunicación do centro ou dunha exposición pública.
Coñecidos os recursos e ferramentas da publicidade, tamén pode desenvolverse unha campaña publicitaria completa sobre un produto ou servizo que suscite o interese do alumnado: elaboración de anuncios impresos e/ou radiofónicos, así como o anuncio televisivo, o valo publicitario, o cartel anunciador, a publicidade por correo, o anuncio por palabras e, no seu caso, o envase. 
Análise sobre distintas campañas de publicidade: enlace.
Horario das sedes:
10.00h-14:00h (Atención presencial e con cita previa)
16.00h-19:00h (Atención telefónica e con cita previa)
R/ Bedoya 5 · 2º dereita. 32004 · Ourense
Tfno 988 252 323
ourense@steg.gal
 Ver en Google Maps